Vind snel het goede telefoonnummer van de klantenservice van T-Mobile

Contact opnemen met een klantenservice is vaak zeer frustrerend. Het probleem vandaag de dag is dat providers zoals T-Mobile, Ziggo en Telfort dusdanig groot zijn geworden, dat dit wel ten koste moet gaan van de service. Als je een eenmanszaak hebt met één dienst, dan kun je als eigenaar iedere klant zelf persoonlijk voorzien van de nodige service. T-Mobile is niet alleen veel groter dan een eenmanszaak, maar T-mobile biedt ook verschillende diensten aan zoals telefonie en internet. Om alle klanten te woord te kunnen staan is er een helpdesk of klantenservice nodig. Deze moet bevolkt worden met personeel. Aangezien er elke dag vele duizenden mensen bellen met de klantenservice, kun je niet volstaan met een handvol experts. Je moet dus stoelen vullen met mensen die bellers te woord kunnen staan. Dit zijn de zogenaamde callcenter medewerkers. Het merendeel van deze medewerkers bestaat uit studenten. Voor eenvoudige administratieve vragen kun je prima een gesprek aangaan met een dergelijke student via de klantenservice van T-Mobile. Maar zodra het wat technischer wordt, dan krijg je al snel te maken met frustraties. Als je namelijk geen expert aan de lijn hebt, dan heb je iemand aan de lijn die een protocol volgt. Deze medewerkers van de klantenservice van T-Mobile volgen een script met mogelijke opties en als het probleem daarmee niet wordt verholpen, dan kan deze persoon je niet verder helpen. Dit kost vaak veel tijd en daarmee ook geld. Het is extra frustrerend als je later wederom met de klantenservice van T-Mobile belt en vervolgens wel een expert aan de lijn krijgt die het probleem in een tijdsbestek van een paar tellen weet op te lossen. Het is fijn dat het probleem wordt opgelost, maar als een expert direct weet wat er aan de hand is, waarom moest je dan eerst met een amateur een heel stappenplan doorlopen? Waarom kon je niet direct met die expert spreken? Dit is dus het grote minpunt van providers zoals T-Mobile. Om het toch allemaal wat makkelijker en minder frustrerend te maken, kun je gebruik maken van de website http://deklantenservice.nl/. Je kunt hier namelijk snel het juiste telefoonnummer vinden van de klantenservice van T-Mobile. De frustraties beginnen namelijk al bij het zoeken naar het telefoonnummer van de klantenservice van T-Mobile. Je hebt namelijk een telefoonnummer waarmee je kunt bellen via een mobiele telefoon, maar je hebt weer een ander nummer waar je mee kunt bellen vanaf een vaste lijn. Daarnaast heb je nog 3 andere telefoonnummers voor mensen die klant willen worden, zakelijke klanten en voor mensen die nog geen zakelijke klant zijn.

Snel de juiste persoon aan de lijn als je belt met de klantenservice van T-Mobile

Het is dus al een doolhof voordat je belt met klantenservice van T-Mobile. Maar als je eenmaal het telefoonnummer hebt gevonden, dan ben je er nog niet. Je komt dan in het volgende doolhof terecht, namelijk het doolhof van het keuze menu. Nu is het niet zo moeilijk om je hierdoor heen te navigeren, maar het kan erg lang duren als je alles af moet luisteren. Via deklantenservice.nl kun je precies zien welke toetsen je moet intoetsen. Dus als je een verhuizing wilt doorgeven, dan zie je precies hoe je bij de verhuisafdeling van klantenservice van T-Mobile terecht kunt komen. Deklantenservice.nl helpt je dus om het juiste telefoonnummer te vinden en ook om snel de juiste afdeling te vinden.

Vind de juiste provider

Mocht je geen klant zijn bij T-Mobile, dan kun je natuurlijk ook terecht bij deklantenservice.nl. Je vindt hier alle contactgegeven van verschillende providers zoals: